![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi3G8EmwugT99NPKEitc2YDRypGhponvUNEYlhXNs4Tcp4S9PKpMiMsRdfNRRBGNNOYmJXacQ9UOW8lJeEpZk7pw_gQKjBJez7toYvLDXRmZIkFj7l7Lr6bTLzvmNhbbi6rCmj6KyfVO48/s320/IMG_0605.jpg)
Gelukkig heb ik wel m'n 1ste conflict gehad in het ziekenhuis. Een bijdehante organisatie, PatientLine o.i.d. heeft daar het beheer over de televisies, internet en telefoon. Daar moet je dus de hoofdprijs voor betalen en op slinkse wijze zonder dat je wat tekent, denken ze geld van je rekening af te kunnen halen. Dat werd dus: storneren, dat zal ze leren! Daar worden ze bij PatientLine niet blij van; dan breekt er paniek uit. De plaatselijke hostess! (de dame van het kolsenter kon het niet aan en dan sturen ze een plaatselijk trol op je af) van voornoemde bijdehanteriken-organisatie vertelde me dat ik een betalingsachterstand had en een boete moest betalen. Ik vertelde haar dat ik geen achterstand kon hebben, omdat ik nooit een verzoek tot betaling had gehad en niets had getekend en dat ik geen boete ging betalen en zo geschiede, omdat God het zo wilde op dat moment!